7 days

Nu är jag äntligen ledig.
Har egentligen inte gjort speciellt mycket idag förutom att konstant pratat i 8 h. Så jäkla mycket folk som ska resa!! Bossen sa att vi skulle försöka slå vår försäljningsrekord vilket jag tror att vi måste ha lyckat med. Nu är jag iallafall sick and tired of Arlanda. 
 
Typ alla i min omgivning är på något sätt sjuka o jag börjar bli riktigt nojig över att bli sjuk. Pallar fan inte ligga i sängen o slösa bort min tid att bli frisk! Trodde jag mådde dåligt idag, men det var nog mest att jag var trött. Har haft svårt att sova denna vecka och det blir inte bätte utav att vakna 2:30.
Tog en powernap på 3 h o efter det har det känts helt ok.
Ska ta och sova nu, fan vad skönt det ska bliiiiiii
 
natti
 
2012-10-27 @ 01:18:59 Random shit Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback